عینک واقعیت مجازی سامسونگ نسخه 2017 با ریموت Samsung Gear VR 2017 With Remote Controller
نوشته شده توسط : تبلت فون

جدیدترین هدست واقعیت مجازی سامسونگ در نمایشگاه بارسلونا رونمایی شد. هدست جدید سامسونگ یعنی Gear VR 2017 مانند هدست های قبلی سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. یکی از موارد بسیار با اهمیت در مورد هدست های واقعیت مجازی، وزن این دستگاه ها می باشد. به دلیل اینکه این هدست ها مدت زیادی را روی سر کاربر می مانند، در صورتی که وزن و طراحی استانداردی نداشته باشند، مطمئنا باعث بروز ناراحتی هایی در سر و گردن کاربر خواهند شد. طراحی کاملا استاندارد و وزن ایده آل هدست واقعیت مجازی Gear VR 2017 سامسونگ یکی از مشخصه هایی می باشد که باعث متمایز شدن این هدست از دیگر هدست های موجود در بازار می شود.

لنزهای به کار رفته در Samsung Gear VR 2017 هر دو 42 میلیمتری بوده و زاویه دید 101 درجه ای را برای کاربر فراهم می نمایند. لنزهای به کار رفته در این هدست از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند به طوری که در حرکت های ناگهانی کاربر، کمترین تاری ممکن را در تصاویر ایجاد می کند.

اما مهم ترین و شاخص ترین ویژگی این هدست واقعیت مجازی، ارایه یک کنترلر همراه با هدست می باشد. کنترلر ارایه شده علاوه بر مجهز بودن به سنسورهای حرکتی، دارای کلیدهای فیزیکی نیز می باشد که برقراری ارتباط با محتوای پخش شده در هدست را بسیار راحت تر می کند. کنترلر ارایه شده همراه با این هدست، مشکل تعامل با هدست را به وسیله دکمه های فیزیکی که روی هدست های واقعیت مجازی قرار داشتند به خوبی حل کرده و برقراری ارتباط و تعامل با هدست را به ساده ترین شکل، ممکن می سازد.

در مجموع می توان کیفیت ساخت بسیار بالا، طراحی بسیار زیبا و جذاب و کاملا استاندارد که استفاده از این هدست را حتی برای مدت طولانی ممکن می سازد، وزن و بند مناسب و استاندارد، لنزهای با کیفیت بالا و در نهایت ارایه کنترلر بسیار کارآمد را از ویژگی های شاخص هدست Samsung Gear VR 2017 نام برد که باعث برتری این هدست در رقابت با رقبایش می شود.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی سامسونگ





:: برچسب‌ها: قیمت عینک های واقعیت مجازی , خرید عینک های واقعیت مجازی , عینک های واقعیت مجازی , عینک های واقعیت مجازی سامسونگ , خرید 2017 Samsung Gear VR , Samsung Gear VR 2017 , Samsung Gear VR , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: